Yankees 9, Angels 1: Jose Trevino mendapat kemenangan pertamanya kepada Monty

Ia adalah usaha pasukan penuh pada malam Selasa, kerana setiap pemukul kecuali Aaron Judge mendapat sekurang-kurangnya satu pukulan, pertahanan memancarkan kulit di seluruh padang, dan Jordan Montgomery menutup dua pemain terbaik dalam besbol. Disokong oleh kejayaan menyeluruh, the New York Yankees mengambil permainan pertama set tiga perlawanan ini menentang Malaikat Los Angeles9-1, untuk memberikan pemula mereka kemenangan pertama musim ini.

Dalam banyak cara, inning pertama menceritakan kisah permainan dalam bentuk mini. Pada padang pertama permainan, Taylor Ward melemparkan bola ke kawasan busuk di padang kanan; Joey Gallo meliputi banyak tanah dan membuat tangkapan bakul dalam pelarian untuk memecat pemadang kanan yang panas memukul. Empat padang kemudian, Shohei Ohtani menggerudi bola laju 1-2 pada 107 mph, larian rumah yang pasti di atas dinding padang kiri tengah. Nasib baik untuk Yankees, gergasi 6-kaki-7 sedang meronda di tengah padang, dan dia hanya mencapai dinding dan mengubahnya menjadi sangat panjang, sangat kuat.

Montgomery kemudian mengipas adunan seterusnya, Mike Trout, pada empat padang, untuk mengatur bahagian atas barisan Malaikat ke bawah.

Bahagian bawah yang pertama juga menyeronokkan untuk peminat Yankees. Mengikuti grounder DJ LeMahieu ke tempat kedua untuk yang pertama daripada inning, lima pemukul seterusnya sampai ke pangkalan dengan selamat. Mula-mula, Hakim mencapai jalan kaki empat padang. Dengan pemain besar itu berlari dalam permainan, Anthony Rizzo menggandakan ke dalam celah padang kanan-tengah ke atas percubaan lompat Trout, membolehkan Hakim menjaringkan gol dari awal permainan, memberikan Yankees mendahului pantas 1-0. Gleyber Torres — yang beraksi di atas plat sejak kebelakangan ini, datang ke malam dengan OPS tepat 1.000 sepanjang tujuh perlawanan terakhir — kemudian membawa Rizzo berpusing-pusing untuk menjaringkan gol dua kali di luar dinding di padang kiri tengah; ia pada asalnya diperintah tiga kali ganda, tetapi Malaikat berjaya mencabar bahawa momentumnya membawanya keluar dari beg, dan dia diketepikan.

Rakan sepasukan Torres, bagaimanapun, segera mengambilnya. Miguel Andújar melontarkan satu ke dalam medan tengah yang membuat semua orang berkata, “Kalaulah Gleyber tidak melangkau beg itu.” Matt Carpenter, yang datang untuk pertama kalinya dalam garis-garis kecil di rumah, mengubati kerinduan itu dengan memakukan larian kedua di rumahnya musim ini, kerja 93.3-mph tidak serambi yang berjalan sejauh 356 kaki dan mempunyai xBA hanya .150.

Isiah Kiner-Falefa mendapat tempat ketiga untuk menamatkan inning, tetapi kerosakan telah pun berlaku, dan Yankees mendahului pantas 4-0.

Selepas Montgomery menghadapi minimum di bahagian atas detik, barisan pemain kembali bekerja di bahagian bawah detik. Gallo membuat bola bergolek dengan satu keluar satu ke padang kiri, datang sepanjang jalan untuk menjaringkan gol dari awal apabila LeMahieu menggerudi dua golnya sendiri ke kiri.

Torres meneruskan hari besarnya dengan mendahului tercorot gol ketiga dengan satu, dan kemudian dia meneruskan malam bertuahnya dengan kelihatan mencederakan bahu kirinya yang tercampak keluar cuba mencuri kedua. Torres datang memegang bahunya selepas menyesakkannya ke kaki kiri Luis Rengifo sambil meluncurkan kepala terlebih dahulu ke dalam beg asas kedua. Syukurlah, walaupun serta merta hilang menuruni terowong ke bilik persalinan bersama jurulatih, Torres keluar semula dan bermain sepanjang permainan tanpa sebarang halangan; namun, memandangkan bilangan kecederaan yang dihadapi oleh Yankees dalam beberapa minggu kebelakangan ini, ia adalah sesuatu yang perlu dipantau dalam beberapa hari akan datang.

Walaupun Yankees mengancam pada yang keempat, memuatkan pangkalan dengan satu keluar dan Hakim dan Rizzo akan tiba, mereka tidak menolak sebarang larian melintasi lagi sehingga yang keenam, dan sekali lagi, mereka melakukannya selepas pemukul pendahulu mencatatkan keluar. Kali ini, Jose Trevino yang memulakannya dengan single one-out, mara ke tempat ketiga apabila Gallo melakukan dua kali ganda 102 mph dari pukulan ke sudut kanan padang; ia adalah permainan berbilang pukulan pertama pemain luar sejak 13 Mei menentang White Sox. Kemudian, LeMahieu melecur bola tanah ke bes kedua. Dengan Trevino berlari pada sentuhan, Rengifo membaling bola ke rumah. Lemparan itu menewaskan pelari sejauh setengah batu, tetapi melalui beberapa Sihir seperti IchiroTrevino berjaya mengelak tag dan markah.

Gallo mara ke tempat ketiga dalam permainan, dan sendiri akan menjaringkan gol pada lalat pengorbanan Hakim untuk melanjutkan pendahuluan kepada 7-0.

Memandangkan kesalahan itu dihentikan oleh Noah Syndergaard dan Kenny Rosenberg, Montgomery meletakkannya dalam kawalan pelayaran terhadap salah satu kesalahan paling sukar Liga Amerika. Barisan terakhirnya cukup mengagumkan — satu larian pada empat pukulan dalam tujuh babak, mengeluarkan empat (termasuk kedua-dua Ohtani dan Trout) dan berjalan hanya satu — tetapi ia benar-benar tidak adil untuk persembahannya. Pemain kiri tidak pernah mengalami sebarang masalah, membenarkan hanya satu pukulan asas tambahan (satu pukulan solo inning ke-7 oleh Rengifo) dan hanya menghadapi satu pemukul dengan seorang pelari dalam kedudukan pemarkahan sepanjang keseluruhan inning.

Sudah tentu, sebahagian daripada apa yang menjadikan malam itu begitu mudah untuk Monty ialah pertahanan di belakangnya datang untuk bermain. Sebagai tambahan kepada dua permainan babak pertama yang disebutkan di bahagian atas rekap, banyak Yankee lain mempamerkan kulit malam ini. Pertama, anda mempunyai pasukan Trevino dan Rizzo untuk menangkap Matt Duffy yang mengembara terlalu jauh dari beg asas pertama untuk menamatkan inning kedua.

Pada yang kelima, Torres membuat permainan yang menarik, bermula jauh di sebelah kanannya dan membuat balingan tidak seimbang untuk menangkap Max Stassi pada mulanya untuk detik kedua daripada inning.

Dan kemudian pada keenam, IKF merompak Trout daripada single RBI melalui bahagian kiri padang dalam, menyelam ke kanannya dan melemparkan serangan ke bes pertama untuk menamatkan inning dan memastikan penutupan itu utuh.

Miguel Castro datang dengan melegakan Montgomery di tempat kelapan, dan dia segera membuat semua peminat Yankees berpeluh atas sebab selain daripada panas terik malam itu. Juan Lagares mendahului inning dengan dua gol, dan rakan lama dan anak kelahiran Bronx Andrew Velazquez bersendirian untuk meletakkan pelari di selekoh tanpa sesiapa yang keluar dan kedudukan teratas akan ditetapkan. Castro, bagaimanapun, menewaskan Ward dan mendorong lalat lembut ke padang tengah oleh Ohtani dan Trout untuk keluar daripada masalah yang disebabkan oleh dirinya sendiri.

Prihatin tentang kecenderungan bullpen untuk membuat sesuatu yang menarik sejak kebelakangan ini, barisan pemain mengambil keputusan sendiri di bahagian bawah kelompok kelapan. Kiner-Falefa mendahului inning dengan satu single. Trevino kemudian mengakhiri malam yang besar dengan larian rumah ketiganya musim ini, letupan 379 kaki ke tempat duduk padang sebelah kiri.

Ia kini 9-1 memihak kepada Yankees, dan sementara David McKay melakukan yang terbaik untuk menjadikannya menarik dengan memuatkan bes di bahagian atas kesembilan, pada akhirnya, di situlah markah akan kekal.

Montgomery akhirnya mencatatkan kemenangan pertamanya musim ini, tepat pada masanya untuk bulan Mei berakhir (dalam dunia yang adil, ia sudah lama berlaku), manakala Syndergaard ditandakan dengan kekalahan. Dengan kemenangan itu, Yankees meningkat kepada kekalahan 34-15, penuh 19 perlawanan di atas .500. Mereka ingin mengembalikannya kepada 20 malam esok, kerana Nestor Cortes menentang Reid Detmers, dengan padang pertama dijadualkan pada 7:05 malam ET.

Skor Kotak.



We want to give thanks to the writer of this article for this awesome web content

Yankees 9, Angels 1: Jose Trevino mendapat kemenangan pertamanya kepada Monty


We have our social media profiles here , as well as other related pages herehttps://paw6.info/related-pages/