Nintendo Switch Akhirnya Mendapat Pemenang Permainan Terbaik Tahun 2021

Gelaran popular yang pernah menerima beberapa anugerah Game of the Year pada 2021 akhirnya bersedia untuk hadir ke konsol Nintendo Switch, Nintendo Switch Lite dan Nintendo Switch OLED. Walaupun beberapa permainan hebat dari 2021 telah tersedia di Switch (Metroid Dread, Monster Hunter Bangkit, Pintu Kematian), salah satu keluaran paling ketara pada tahun lalu hanya terikat pada platform PlayStation, Xbox dan PC. Nasib baik, ini tidak akan berlaku lebih lama lagi kerana pemilik Switch akhirnya akan dapat bermain permainan ini sebelum 2022 berakhir.

Diumumkan baru-baru ini oleh penerbit Electronic Arts, permainan koperasi yang diiktiraf secara kritis Ia Mengambil Dua tidak lama lagi akan menuju ke Nintendo Switch. Dibangunkan oleh Hazelight Studios, Ia Mengambil Dua ditetapkan untuk datang ke Switch lewat musim luruh ini pada 4 November. Versi permainan ini akan sama dengan lelaran lain yang dilancarkan pada platform lain, walaupun nampaknya Suis boleh menjadi rumah yang lebih baik untuk tajuk itu. Seperti yang disebutkan, Ia Mengambil Dua adalah salah satu permainan terbesar tahun lalu dan terutamanya dianugerahkan dengan anugerah Permainan Terbaik Tahun 2021 di The Game Awards.

Salah satu sebab mengapa Suis adalah platform yang baik untuk Ia Mengambil Dua adalah kerana konsol secara semula jadi mempunyai dua pengawal terbina dalam. Oleh itu, mereka yang ingin bermain Ia Mengambil Dua dengan satu sama lain hanya boleh menggunakan pengawal Joy-Con Switch untuk mengalami permainan bersama-sama. Sama seperti versi lain Ia Mengambil Duawalaupun, koperasi dalam talian juga akan disokong, walaupun Suis juga akan membenarkan koperasi wayarles tempatan melalui berbilang konsol Suis juga.

Adakah anda gembira melihatnya Ia Mengambil Dua akhirnya menuju ke Nintendo Switch? Pastikan anda memberitahu saya sama ada dalam komen atau mesej saya di Twitter di @MooreMan12.

Sebaliknya, anda juga boleh mendapatkan penerangan rasmi permainan yang dilampirkan di bawah jika anda ingin mengetahui lebih lanjut.

“Mulakan perjalanan paling gila dalam hidup anda Ia Mengambil Dua, pengembaraan platform lentur genre yang dicipta semata-mata untuk koperasi. Jemput rakan untuk menyertai secara percuma dengan Friend’s Pass dan bekerjasama merentasi pelbagai jenis cabaran permainan yang menggembirakan yang mengganggu. Bermain sebagai pasangan bertelagah Cody dan May, dua manusia bertukar menjadi anak patung dengan sihir. Bersama-sama, terperangkap dalam dunia yang fantastik di mana yang tidak dapat diramalkan bersembunyi di setiap sudut, mereka dengan berat hati dicabar untuk menyelamatkan hubungan mereka yang retak.

Kuasai kebolehan watak yang unik dan berkaitan dalam setiap peringkat baharu. Bantu satu sama lain merentasi banyak halangan yang tidak dijangka dan detik-detik ketawa. Tendang ekor berbulu tupai samseng, juruterbang sepasang seluar dalam, DJ kelab malam yang riuh rendah dan bobsleigh melalui dunia salji yang ajaib. Hayati kisah yang menyentuh hati dan kelakar di mana naratif dan permainan digabungkan menjadi pengalaman metafora yang unik.”



We want to give thanks to the writer of this write-up for this amazing content

Nintendo Switch Akhirnya Mendapat Pemenang Permainan Terbaik Tahun 2021


Take a look at our social media accounts along with other pages related to themhttps://paw6.info/related-pages/