Orang gila yang memegang kapak mengamuk di NYC McDonald’s — dan tiada siapa yang menyukainya

Ia adalah serangan Big Mac!

Kacang sayap yang menggunakan kapak mengamuk di dalam Delancey Street McDonald’s, mengganas pelanggan dan menyebabkan kerosakan harta benda bernilai ribuan dolar, kata pegawai.

Apa yang bermula sebagai burger apa-apa — pertikaian 2:25 pagi antara suspek, Michael Palacios, 31, dari Bronx, dan tiga lelaki lain — meningkat menjadi amuk.

Ketiga-tiga lelaki itu melemparkan senyuman kepada Palacios, yang kemudiannya dilihat dalam video meletakkan lengan kanannya di atas kepalanya sebelum dengan tenang berjalan ke beg galasnya, di mana dia mengeluarkan kapak dan kemudian mengancam para pejuangnya dan menakut-nakuti pengunjung.

“Abang tolong! You better chill!,” seorang lelaki memberitahunya. Palacios yang gila kemudian menghampiri seorang wanita yang terpegun dengan kapak dan menjerit, “Jangan takut pada saya, takut kepadanya!”

Tiada siapa yang menyukai episod awal Jumaat, yang dirakam di TikTok oleh pengguna Shakes McGoo, yang berkata, “NYC sentiasa baik untuk beberapa kekacauan huru-hara. Dia tidak mencederakan sesiapa, tetapi boleh jadi hodoh!”

“Itulah sebabnya saya sentiasa meletakkan pisau pada saya,” kata salah seorang penonton yang merakam kejadian itu.

Seorang lelaki mengenakan kapak kepada pelanggan Mcdonald di Bronx.
Twitter/@McgooShakes

Palacios enggan bercakap apabila dihubungi The Post pada hari Sabtu, mendakwa “semua ini sangat mendadak” sebelum dengan pantas menawarkan pemegang Instagramnya, @ontheblockwithsoho, di mana dia telah menyiarkan tentang ledakan itu dan membual ia telah mendapat 12 juta tontonan.

Seorang pengulas menyindir siaran Palacios mengenai drama kapak, “Lmaooo Mike bergaduh?”

Dan satu lagi tembakan “@ontheblockwithsoho n–a kenapa anda menjadi bodoh seperti ini di Bowery” diikuti dengan tiga emoji ketawa.

Michael Palacio mengenakan kapak.
Michael Palacios didakwa melakukan kesalahan jenayah dan tiga pertuduhan mengancam dan dua pertuduhan memiliki senjata jenayah.
Twitter

Menjelang lewat petang, Palacios sedang menikmati beberapa jenis kemasyhuran yang berpintal. Media sosial telah pun menggelarnya sebagai “lelaki kapak.”

Tiada sesiapa yang cedera dalam kejadian itu, kata polis. Palacios, yang mempunyai satu tangkapan sebelum ini dalam lembaran rapnya kerana menentang penangkapan, didakwa dengan kesalahan jenayah dan tiga pertuduhan mengancam dan dua pertuduhan memiliki senjata jenayah.

Pada hari Sabtu, McDonald’s di Delancey kelihatan seperti tiada apa-apa yang berlaku, kecuali lubang di dinding di sebelah bilik mandi.

Episod tidak berengsel itu menarik perhatian calon gabenor Lee Zeldin, yang menulis tweet, “Sehari lagi di New York milik Kathy Hochul. Selepas kami memecat Hochul pada 8 November, kami akan mengambil semula jalan kami!”

Lelaki itu bergaduh di McDonalds.
Pergaduhan itu menyebabkan kerosakan harta benda bernilai ribuan dolar.
Twitter/@McgooShakes

Pasti ada sesuatu dalam sos rahsia restoran ikonik yang membuatkan orang ramai keluar dari menu.

Pada bulan Julai, seorang pekerja McDonald’s di Brooklyn lada disembur dalam apa yang kelihatan seperti cubaan merompak.

Bulan lepas, pergaduhan berakhir kentang goreng sejuk membawa kepada penembakan seorang pekerja McDonald di Bedford-Stuyvesant.

Laporan tambahan oleh Matthew Sedacca dan Georgia Worrell



We would like to thank the author of this article for this incredible material

Orang gila yang memegang kapak mengamuk di NYC McDonald’s — dan tiada siapa yang menyukainya


You can find our social media profiles and other pages related to it.https://paw6.info/related-pages/