Pengarah Kingdom Hearts ‘Sangat Pilih’ Mengenai Menambahkan Sora Pada Smash Bros. Ultimate

Tangkapan skrin Ultimate Super Smash Bros. menunjukkan protagonis Kingdom Hearts Sora sedang bersorak dengan Kingdom Key disangkut pada bahu kanannya.

Sora, wira Square Enix Kingdom Hearts siri, adalah ditambahkan pada pergaduhan mash-up Nintendo Super Smash Bros. Ultimate Oktober lepas, memperoleh pengiktirafan sebagai tambahan terakhir kepada senarai besar permainan. Ia adalah pengumuman yang menyentuh hati seorang pejuang yang sebenarnya agak cool untuk bermain. Walaupun ramai berpendapat ia mengejutkan bahawa Disney meluluskan crossover, sebenarnya Nomura, bukan House of Mouse, yang mempunyai keraguan tentang kemasukan Sora. Mungkin mereka kaki pantat besar sejuk.

Dalam a Pemberitahu Permainan temudugaNomura bercakap tentang Square Enix Kingdom Hearts IVkekurangan Fantasi terakhir personaliti dalam permainan, populariti asal Kingdom Hearts watak, dan bagaimana Sora berakhir muktamad.

Baca Lagi: Masahiro Sakurai Menerangkan Bagaimana Sora Datang Super Smash Bros. Ultimate

Nomura ditanya perasaannya Kingdom Hearts‘ lonjakan populariti selepas Sora ditambah Super Smash Bros. Ultimate tahun lepas. Nomura berkata walaupun dia “sangat gembira” apabila wira berkasut besar itu muncul dalam pertempuran. permainan, dia sebenarnya “sangat pemilih” tentang kemasukan Sora.

“Jelas sekali, saya sangat gembira kerana kami dapat membuat Sora muncul Smash Bros. Ultimate,” kata Nomura. “Kebanyakan maklum balas semasa Sora [announced] untuk Smash Bros. Ultimate ialah, ‘Saya tidak percaya Disney bersetuju untuk dia berada dalam permainan ini.’ Di sebalik tabir, saya sebenarnya yang sangat memilih tentang penampilannya Smash Bros. Disney adalah yang seperti, ‘Teruskan! Ini adalah peluang yang baik.’ Saya fikir ia akan menjadi sukar untuk dilakukan kerana ia mungkin bertembung dengan tradisi yang sedia ada Kingdom Hearts dan dunia Disney, jadi ia adalah peluang yang perlu saya pertimbangkan dengan teliti. Selepas melihat betapa gembiranya semua orang menyambut kedatangan Sora Smash Bros. Ultimatesaya rasa keputusan akhirnya sangat hebat.”

Ini bertentangan dengan apa yang disyaki ramai’telah menjadi penghalang terbesar dalam membawa Sora ke Hancurkan: Disney sendiri. Ramai beranggapan bahawa kerana Disney mempunyai cengkaman naib pada IPnya, tidak ada cara untuk pengguna Keyblade untuk bertarung bersama ikon Nintendo seperti Bowser dan Mario. Malah Smash Bros. pencipta Masahiro Sakurai berkata dalam edisi Oktober 2021 miliknya Famitsu mingguan kolum bahawa halangan untuk mendapatkan Sora dalam brawler adalah “agak tinggi.” Namun, inilah kita. Sora masuk dan sentiasa berada di kedudukan teratas daripada senarai peringkat.

Baca Lagi: milik Sora Hancurkan Dedah Terlupa Bawa Disney

Nomura turut menyentuh aspek lain dalam Kingdom Hearts dalam temu bual yang panjang. Dia mengakui dia terpesona dengan watak yang popular dari entri 358/2 Hari dan Lahir Dengan Tidur adalah, mengatakan kemungkinan kisah mereka boleh diteruskan “dalam peluang masa depan.” Cuma bukan sekarang, kerana Sora adalah protagonis utama kedua-duanya Kingdom Hearts IV dan francais secara keseluruhan. Beliau juga menjelaskan tentang kekurangan Fantasi terakhir personaliti kebelakangan ini Kingdom Hearts permainan, menjelaskan bahawa mereka Fantasi terakhir watak-watak telah dimasukkan terutamanya dalam entri terdahulu kerana ia membantu peminat mengenali dan memahami yang asal Kingdom Hearts watak yang lebih baik.

“Sekarang, terdapat begitu banyak watak asli daripada Kingdom Hearts yang sangat digemari, dan orang ramai mahu melihat lebih banyak watak itu,” kata Nomura. “Dengan Kingdom Hearts IIIkerana kami mempunyai begitu banyak yang asli Kingdom Hearts watak, sukar untuk mencari ruang untuk memasukkan lebih banyak lagi Fantasi terakhir watak. Kami cuba mencari keseimbangan yang baik untuk itu. Saya tahu beberapa peminat bimbang tentang perkara itu dan tidak terlalu gembira dan mahu melihat lebih banyak lagi Fantasi terakhir watak. Itu sesuatu yang pasti kita fikirkan. Tetapi hanya dengan bilangan watak asli yang kita miliki sekarang, sukar untuk mengatakan apakah keseimbangan yang tepat dan bagaimana ia akan dimainkan dalam Kingdom Hearts IV.”

Terdapat beberapa butiran lain yang dikongsi Nomura Kingdom Hearts IVtermasuk melihat “rutin harian” Sora, kemungkinan Kingdom Hearts IIsistem arahan reaksi akan kembali, pengesahan bahawa “akan ada dunia Disney” dalam permainan akan datang, dan cliffhangers kegemarannya. (Ia OG Kingdom Hearts‘ berakhir dan Luxu mendedahkan masuk Kingdom Hearts III.) Nomura juga berkata bahawa jika peminat ingin mengetahui lebih lanjut tentang Kingdom Hearts IVmereka harus mempertimbangkan untuk menyemak permainan mudah alih Kingdom Hearts Missing-Linkyang akan mendapat beta tertutup untuk Android dan iOS tahun ini.

“Cara paling mudah untuk mendapatkan lebih banyak maklumat dan petunjuk baharu Kingdom Hearts IV akan menjadi yang pertama bermain Pautan hilang,” kata Nomura. “Akan ada juga beberapa lagi misteri, tidak berkaitan Kingdom Hearts IV secara khusus, tetapi hanya sepanjang siri di dalamnya. Juga, beberapa angka yang muncul dalam Pautan hilang terikat kepada Kingdom Hearts IV. Itu sahaja yang boleh saya katakan sekarang.”

Jika anda peminat Kingdom Hearts dan nak tahu apa jadi dengan entri seterusnya, patutlah baca itu Pemberitahu Permainan temuduga. Ia cukup menarik.

We wish to say thanks to the writer of this short article for this outstanding content

Pengarah Kingdom Hearts ‘Sangat Pilih’ Mengenai Menambahkan Sora Pada Smash Bros. Ultimate


We have our social media profiles here , as well as other pages on related topics here.https://paw6.info/related-pages/