Perkara yang Kami Mahukan Daripada Kelahiran Semula Final Fantasy 7, dan Cara Ia Perlu Memperbaiki Pembuatan Semula

Kelahiran Semula Final Fantasy VII telah diumumkan secara rasmi, dan ia sudah terbukti menjadi bualan popular — mungkin seperti yang anda jangkakan, memandangkan peristiwa Pembuatan Semula Final Fantasy VII. Ini adalah sekuel yang nampaknya melencong dari jalan yang pernah dijanjikan, dan ‘Kelahiran Semula’ pastinya menghala ke rumah.

Tetapi apa yang sebenarnya kita inginkan daripada Kelahiran Semula? Apakah yang boleh dilakukan oleh Square Enix untuk menambah baik Pembuatan Semula? Kami memutuskan untuk mendapatkan Push Square pasukan editorial bersama-sama untuk bercakap tentang PS5 eksklusif yang akan datang (tolak Stephen, yang cuba sedaya upaya untuk menyukai Remake, tetapi binned selepas beberapa jam).

Robert Ramsey, Peminat Final Fantasy Sepanjang Hayat

Saya suka Remake, tetapi saya tidak menyukainya. Secara keseluruhannya, saya rasa titik tinggi permainan ini melebihi paras terendahnya, tetapi saya masih fikir terdapat banyak ruang untuk penambahbaikan dalam Final Fantasy VII Rebirth — terutamanya dari perspektif struktur. Sebagai permulaan, lebih banyak penerokaan adalah bagus. Saya menikmati betapa banyaknya menyedari dunia Remake — Midgar akan sentiasa menjadi suasana yang hebat — tetapi jumlah persekitaran seperti koridor yang anda terpaksa lakukan perlahan-lahan berjalan ke bawah adalah gurauan. Terdapat terlalu banyak pelapik dalam Remake — pencarian sampingan yang teruk sempadan disertakan — jadi semoga Rebirth mendapat rentak yang lebih baik dan kekal dengannya.

Dengan Kelahiran Semula, satu perkara yang saya percaya sepenuhnya ialah pertempuran. Saya fikir sistem dalam Remake adalah hebat — gabungan strategi yang dipacu arahan dan pertempuran berasaskan tindakan yang hampir sempurna. Evolusi mekanik tersebut mungkin luar biasa, terutamanya jika lebih ramai ahli parti terlibat.

Mengenai bahan cerita, saya tidak tahu apa yang perlu saya fikirkan. Saya tidak begitu mempercayai Square Enix untuk membuat naratif ‘baru’ itu bukan kekacauan yang lengkap. Tuhan tahu apa yang mereka lakukan dengan garis masa yang bergantian dan semua perkara karut itu. Mungkin Rebirth akan mengingkari jangkaan dan sebenarnya membawa dunia Final Fantasy VII ke arah baharu yang menyeronokkan. Saya pastinya berharap perkara itu berlaku, tetapi saya tidak betul-betul bertaruh mengenainya.

Akhirnya, saya tidak sabar-sabar untuk melihat ke mana keadaan pergi — tetapi jangkaan saya akan berubah.

Kelahiran Semula Final Fantasy 7

Liam Croft, Pemain Final Fantasy VII Kali Pertama

Saya suka Final Fantasy dan saya suka permainan video yang bagus, jadi bermain Final Fantasy VII Remake kembali semasa pelancaran adalah ramuan yang sempurna walaupun tidak pernah memainkan yang asal pada PS1. Saya sama sekali tidak mempunyai nostalgia untuk pengalaman klasik itu, dan saya sangat menyukai apa yang berlaku pada penghujung Remake. Saya seorang lelaki yang suka permainan yang keluar dari landasan dan menjadi pelik — lebih awal dalam cerita itu lebih baik — dan budak lelaki Square Enix berbuat demikian. Hakikatnya ia bukan “buat semula” lagi menarik perhatian saya, dan saya di sini untuk apa sahaja yang berlaku dalam Rebirth.

Square Enix, saya memberitahu anda sekarang: jangan berpegang kepada naratif dari 1997. Teruskan hidup Aerith. Bunuh Tifa. Dapatkan ciuman Cloud dan Sephiroth untuk semua yang saya peduli. Saya mahu cerita yang paling mental mungkin. Katakan begini: jika anda marahkan peminat tegar, saya mungkin akan lebih menyukainya.

Apabila saya benar-benar bermain permainan ini, mari jadikan persekitaran lebih besar dan terbuka untuk diterokai. Saya telah bermain Final Fantasy XIII baru-baru ini dan saya telah selesai dengan lorong linear demi lorong linear. Tingkatkan pencarian sampingan dan anda mempunyai sebab untuk menyimpang dari laluan yang telah dikalahkan. Salah satu tangkapan skrin Final Fantasy VII Rebirth menampilkan kompas dengan objektif lebih 1,000 meter jauhnya, dan itu memberi saya harapan ia boleh menjadi permainan yang lebih terbuka sedikit. Atau Cloud dan Sephiroth hanya boleh berjalan-jalan di sepanjang laluan yang sangat panjang dalam adegan imbas kembali, saya diberitahu.

Walau apa pun yang berlaku, saya akan memainkan sekuel ini. Pada tahun 2024, kerana anda tidak mendapat Final Fantasy XVI dan Final Fantasy VII Rebirth pada tahun yang sama. Maaf!

Kelahiran Semula Final Fantasy 7

Sammy Barker, Final Fantasy Casual

Saya datang ke Final Fantasy VII lewat, jadi saya tidak mempunyai nostalgia terbina dalam seperti yang dimiliki oleh orang lain. Walaupun begitu, semasa saya menikmati masa saya dengan Final Fantasy VII Remake, ia membuatkan saya sedikit #Prihatin. Sejujurnya, saya mempunyai sedikit kesabaran untuk anime bullsh*t, dan sementara pengakhiran asalnya membuatkan saya terpinga-pinga, saya tidak fikir kita sedang melihat pembuatan semula lagi. Sari kata sekuel, Kelahiran Semula, malah membayangkan bahawa kita akan banyak dialihkan ke arah yang berbeza.

Saya dapat melihat bagaimana ia datang dengan beberapa keterujaan untuk peminat lama: ke mana mereka akan pergi seterusnya? Tetapi bagi saya, saya rasa ia mengecewakan – malah bersempadan dengan penghinaan, sejujurnya. Bahagian kegemaran saya dalam Final Fantasy VII Remake ialah saat-saat adegan biasa diadaptasi – tidak semestinya rentak demi rentak, tetapi sekurang-kurangnya boleh dikenali. Jika kita menuju ke garis masa yang berbeza, multiverse jika anda mahu, maka saya tidak mempercayai pasukan penulisan Square Enix untuk menulis sesuatu yang padu.

Dari perspektif permainan, saya cukup berpuas hati dengan apa yang kami dapat, jadi lelaran pada itu akan menjadi hebat –walau bagaimanapun, sedikit pencarian sampingan Poundland akan dihargai. Tetapi sekali lagi, ini semua tentang plot untuk saya: Saya sudah merasakannya Kingdom Hearts-ed – dan saya takut keadaan akan menjadi lebih teruk. Walau bagaimanapun, diketepikan sinis, saya sangat berharap dapat dibuktikan salah.


Adakah anda menantikan Final Fantasy VII Rebirth? Apakah harapan dan impian anda untuk sekuel ini? Undi dalam tinjauan pendapat kami, dan kemudian tulis cerita anda sendiri di bahagian komen di bawah.

We would love to say thanks to the writer of this article for this remarkable material

Perkara yang Kami Mahukan Daripada Kelahiran Semula Final Fantasy 7, dan Cara Ia Perlu Memperbaiki Pembuatan Semula


Our social media profiles here as well as other pages on related topics here.https://paw6.info/related-pages/