Pukulan yang mengubah sejarah Mortal Kombat

Mortal Kombat baharu sukar dibendung…”/>
Besarkan / Kuasa mentah yang baru Mortal Kombat kabinet sukar dibendung…
David L. Craddock Hidup Mortal Kombat pergi ke belakang tabir untuk mendedahkan cerita yang tidak terperi dari pembuatan empat yang pertama Mortal Kombat permainan dan meneroka cara francais itu memberi kesan kepada budaya popular. Dalam petikan buku ini, dua daripada MKLegenda arked bertemu buat kali pertama dan mempelajari teknik baharu yang mendorong mereka ke puncak rantaian makanan di arked tempatan mereka.

<em>Long Live Mortal Kombat</em> David L Craddock tersedia untuk pra-pembelian <a href="https://www.kickstarter.com/projects/davidlcraddock/long-live-mortal-kombat-the-definitive-history-of-mk" sasaran="_kosong" rel="noopener">pada Kickstarter</a>.” src=”https://cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2022/04/LLMK-R1-ebook-300×480.jpg” width=”300″ height=”480″ /></a><figcaption class=
Besarkan / milik David L Craddock Hidup Mortal Kombat tersedia untuk pra-pembelian pada Kickstarter.

Nitin Bhutani berasa bosan. Ia adalah musim luruh tahun 1992, dan dia bergaul dengan rakan-rakan di antara kelas di mana dia menghadiri kolej di Long Island, New York. Kumpulan itu mempunyai dua jam untuk membunuh. Bhutani mencadangkan mereka pergi ke pusat rekreasi pelajar dan bermain beberapa permainan pinball dan arked di sana. Berkulit coklat dengan rambut gelap dan bersisik, dia mencari sebarang alasan untuk keluar dari bilik darjah dan bermain permainan. Walau bagaimanapun, sejujurnya, dia suam-suam kuku terhadap cadangannya sendiri. Dia dan anak-anak lelakinya telah memainkan segelintir hiburan yang dikendalikan dengan syiling di pusat rekreasi itu sehingga mati. Tetapi ia sama ada tekan butang atau tekan buku, jadi mereka bergerak ke pusat rekreasi.

Yang mengejutkan Bhutani, kabinet baru berdiri di antara barisan permainan yang telah ditaklukinya. Dia menonton mod tarikan. Apabila tajuk permainan itu terpampang di skrin, sesuatu mengenainya—salah ejaan yang disengajakan, huruf emas yang diletakkan pada latar belakang merah—menarik perhatiannya. Beberapa lelaki lain melangkah untuk bermain. Salah seorang daripada mereka menamatkan perlawanan dengan melepaskan petir ke arah watak lain yang menyebabkan kepalanya pecah dalam semburan darah. sial, dia berfikir. “Ia baru muncul satu hari. Saya melihat permainan ini di mana orang ramai memenggal kepala dan saya seperti, ‘Ya tuhan saya. Saya perlu bermain ini,'” ingatnya.

Bhutani tidak lagi perlu memburu gangguan antara kelas. Malah, kelas telah menjadi gangguan. Dia menghabiskan lima hingga enam jam sehari bermain Mortal Kombat, melantun di antara kabinet di pusat rekreasi dan arked tempatannya. Berdepan dengan lawan yang dikawal komputer semakin memenatkan. Dia memerlukan pencabar yang akan memaksanya untuk menjadi lebih baik. “Saya cuba memberitahu orang ramai, semasa anda masih muda dan pergi ke arked, ia sentiasa satu lawan satu,” katanya.

Rakan-rakannya menyukai permainan itu dan menentangnya. Namun, tidak lama kemudian, Bhutani mengatasi mereka. Mereka membazir wang mereka, dan dia membuang masa melawan lelaki yang tidak mendorongnya untuk berkembang sebagai pemain.

Ketika itulah khabar angin bermula. “Apabila anda bermain di arked tertentu, anda akan mendengar, ‘Hei, ada sepasang lelaki dalam arked ini dan itu yang bagus.’ Anda memandu ke sana dan lihat apa yang berlaku,” jelas Bhutani.

Memfaktorkan masa memandu dan petrol ke dalam dirinya Mortal Kombat mengikut jadual, Bhutani membiasakan diri menumpuk ke dalam keretanya bersama rakan-rakan dan mencari pesaing. Dia biasanya akan menewaskan mereka, dan satu daripada tiga keputusan akan berlaku: Mereka akan mencecah ribut dan melangkah keluar dari arked, cuba melawannya, atau menunjukkan rasa hormat kepadanya dan meminta untuk berlari bersama anak kapalnya. Tidak kira bagaimana keadaan menjadi buruk, Bhutani menanam benderanya di tanah setiap bilik permainan yang ditaklukinya. Semasa dia meluaskan wilayahnya, dia terus membuka telinga untuk khabar angin tentang pemain yang lebih baik. Kemudian dia pergi ke kawasan mereka dan mengalahkan mereka juga. “Begitulah keadaannya ketika itu,” katanya tentang bagaimana mulut ke mulut menyedarkannya tentang daging segar. “Tiada komputer, tiada apa-apa seperti itu. Ada bunyi bip. Apa yang awak akan buat? Beep seseorang?”

Semasa bermain pada suatu hari, Bhutani belajar daripada seorang rakan MK ketagih bahawa salah seorang pemain terbaik di tempat kejadian mengambil semua pendatang di arked di Westbury. Bhutani tersengih. Dia pernah mendengarnya sebelum ini. Pemain lain bertegas: Ini bukan tanda. Lelaki ini adalah salah seorang pembangun yang membuat permainan itu, dan dia tidak dapat dihalang. seperti Tuhan.

“Lelaki yang membuat permainan itu?” Bhutani ingat kata. “Okay. Jom kita pergi ambil sekeping dia.”

We would like to say thanks to the writer of this article for this incredible material

Pukulan yang mengubah sejarah Mortal Kombat


Discover our social media profiles as well as the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/