Soalan Ragnarök Dewa Perang Paling Membakar Internet, Dijawab

Raksasa menyerang Kratos dalam God of War Ragnarok.

Imej: PlayStation / Sony Santa Monica

Sekarang bulan November, dan orang ramai berebut untuk memikirkan pilihan permainan terbaik mereka. Dewa Perang RagnarökPembebasan muncul di hadapan mereka seperti mereka semut dalam terarium. Ia sedang bersiap sedia untuk masuk.

Untuk membantu anda mengatur urusan anda sebelum perkara itu berlaku—dan untuk membantu menjelaskan keadaan sekeliling Dewa Perangsecara tidak sengaja tercemar roll out—Saya melayari internet dan mengumpul perkara yang mendesak Ragnarök soalan seperti pemburu-pengumpul gamer. Saya berkongsi harta rampasan saya dengan anda.

Apa itu Dewa Perang Ragnarök‘s tarikh keluaran?

Secara rasmi, 9 November. Tetapi, dilaporkan, orang ramai sudah membeli salinan dari kedai permainan dan menerima Dewa Perang Bundle PlayStation dan bukannya yang mereka beli Call of Duty: Modern Warfare 2. Aduh!

Berikut ialah barisan semasa:

Pereka permainan dan pengarah kreatif Studio Santa Monica Cory Barlog, yang telah mengetuai beberapa kombinasi animasi, arahan atau penulisan untuk Dewa Perang francais sejak 2005, kembali sebagai Ragnarökpenerbit. Eric Williams, yang Barlog pernah digambarkan sebagai “binatang,” sedang mengarah.

Barlog tidak berpuas hati dengan awal Ragnarök penghantaran, dengan cara itu.

Sesiapa lagi merancang untuk “sakit” pada 9 atau 10 November?

Tidak bukan saya. Terima kasih kerana bertanya.

Adakah Dewa Perang Ragnarök datang ke PC?

Akhirnya…mungkin? Ada kemungkinan?

Dari segi sejarah, Dewa Perang telah menjadi firma, francais eksklusif PlayStation, tetapi 2018 Dewa Perang berjaya ke PC Januari ini. Pelabuhan adalah menakjubkan, jadi ia tidak akan menjadi satu kejutan. Apabila pelabuhan 2018 itu keluar, Barlog memberitahu Pemberitahu Permainan yang sedia komputer Ragnarök bergantung terutamanya pada muslihat Sony.

“Sekarang, kami mengambilnya satu perlawanan pada satu masa, semacam melihat setiap satu dan menentukan, ‘Baiklah, adakah ini perkara terbaik?’ Dan kami akan mengukur bagaimana ia berlaku,” katanya dalam temu bual itu. “Adakah orang menikmatinya? Adakah kita melakukannya dengan betul? Adakah terdapat sesuatu yang kami lakukan salah? Apakah yang boleh kita lakukan dengan lebih baik pada masa hadapan jika kita melakukannya sekali lagi? Tetapi pada penghujung hari, akhirnya, ia adalah keputusan Sony.”

ya. Terima kasih kerana bertanya. ada pada masa ini satu konspirasi yang mempunyai Xbox diehards, koyak RagnarökGrafik PS5 yang mengagumkan, penyebaran bocor Ragnarök maklumat dalam talian seperti bayi yang merajuk memuntahkan susu mereka. Saya tidak melihat sebarang bukti nyata untuk menyokong teori ini, dan, berkaitan, saya tidak akan faham mengapa orang yang tidak dikenali mengambil berat tentang apa yang menghiburkan orang asing yang lain. Baik Sony mahupun Microsoft tidak akan memberikan bakul hadiah sebagai ganjaran untuk menyiarkan 1,000 tweet yang dibuat-buat panas tentang yang lain, anda mendengarnya di sini dahulu.

Adakah Dewa Perang Ragnarök permainan terakhir dalam siri but semula?

Ya, memang begitu. Barlog mengesahkannya dalam temu bual 2021 dengan YouTuber Kaptain Kuba, berkata, “Permainan pertama mengambil masa lima tahun. […]Kemudian jika anda berfikir, ‘Wah, yang ketiga dalam perkara yang sama [length of time],’ kita bercakap seperti jangka masa hampir 15 tahun dalam satu cerita.”

Barlog terus mengatakan bahawa mengambil masa kira-kira 15 tahun hanya untuk menyelesaikan satu Dewa Perang arka cerita akan terasa “terlalu panjang.” Dia akan berhenti sementara mentaliti anda di hadapan.

Dan ini bukan sebab untuk panik— Ragnarök bukanlah penamat bagi semua Dewa Perang permainan, ia hanya kesimpulan kepada 2018 Dewa Perang.

GOW menamatkan kebocoran?

Ini soalan kegemaran Google. Saya tidak akan menjawabnya secara eksplisit untuk mengelakkan e-mel jahat, tetapi Saya boleh menunjukkan anda ke arah yang betul.

Bolehkah saya habis main Dewa Perang sebelum ini Dewa Perang Ragnarök keluar?

Penstrim Twitch Adriana Chechik, yang saya doakan agar sembuh dengan lancar untuk mengikuti punggungnya yang teruk kecederaan di TwitchConbertanya demikian di Twitter pada 24 Oktober.

Ya, anda benar-benar boleh selesai Dewa Perang sebelum 9 November. Ia adalah masa yang baik untuk menyegarkan ingatan anda atau merasai siri yang didorong oleh cerita, tetapi perlu diingat bahawa permainan ini akan membawa anda 30-ish jam untuk disiapkan. Belanjawan masa anda, beratur beberapa petuadan terbuka kepada mod santai permainan “Berikan Saya Cerita”, yang mempercepatkan pertempuran sedikit.

Adakah anda peduli kira-kira Dewa Perang Ragnarök?

Saya tidak pernah benar-benar memikirkannya sebelum ini. Saya teruja untuk Ragnarök, pasti. Tetapi adakah saya jaga mengenainya?

Adakah saya akan bersembunyi di bawah salah satu “selimut bohemian” Anthropologie seperti yang mereka lakukan dalam rancangan itu perempuan? Adakah saya akan menyalakan lilin? Adakah saya akan memegang kepala botak Kratos ke belakang semasa dia bergurau Wain Lemnian pada hari Sabtu? Mungkin tidak, kulit kepalanya agak menakutkan saya.

Adakah r/GodofWar mengandungi pembedahan atau prosedur grafik?

Tuhan (peperangan), saya harap begitu.



We would like to say thanks to the author of this article for this outstanding material

Soalan Ragnarök Dewa Perang Paling Membakar Internet, Dijawab


Find here our social media profiles and the other related pageshttps://paw6.info/related-pages/